Khamis, 11 September 2008

masih di sini.

Banyak masa hari.minggu ni.bulan ni.ramadan.tak banyak yang boleh di kongsikan - selain dari menunai kewajiban sepatutnya : ramadan kali ini impaknya besar pada aku.terlalu besar.yang pastinya aku meringkuk dalam kelemahan & kekuatan diri sendiri...aku cuma membayangkan OKT 10. dimana aku akan kembali beraksi.rasanya tidak banyak yang boleh di promosikan tentang OKT 10. Aku akan kembali ber ' kem '....satu media . satu wadah yang aku kirakan praktikal untuk menyalurkan kepuasan diri , seterusnya berharap impak di hujungnya.

Siapa Aku - aku memulakan cerita sehabis sahaja aku balik ke Malaysia. Dengan cerita dan keinginan yang tak sama macam orang lain. nak jadi MOTIVATOR . tapi di mana nak di mulanya. apa kekuatan yang aku ada...apakah langkah 1.langkah 1 adalah aku - mesti tahu siapa aku.kekuatan dan kelemahan - ok siap untuk itu. langkah 2. 3.4.5.6 dan seterusnya.dari 1997 - 2008.aku sampai ke tahab orang dah tahu.orang dah kenal...dan kem penuh setiap minggu.ooooooo jinggo kan.rasanya dulu kita pernah jumpa.....tapi ada yang aku terlupa untuk tengok ( di belakang ) orang2 yang mengiringi aku ( walaupun tidak secara langsung ). dan kini Ramadan 2008 - aku kembali berfikir.maafkan abi.........

4 ulasan:

Puteri Ezza berkata...

Assalamu'alaikum Encik Harun,

Menarik sungguh kisah Encik Harun kat sini. Saya teruja nak menjadi fasi. Tapi saya jauh di Sabah :'(

sonata anak kancil berkata...

Terima kasih menjenguk asam garam kehidupan sonata anak kancil. Itulah tugasan setiap hari.Kita sama line,cuma kaedah mungkin berbeza.Hope can share the experiences.

Unknown berkata...

untuk puteri ezza : nanti kita bincang2 untuk buat program kat tawau....

Tanpa Nama berkata...

Mr. Jinggo!
Niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
Nice thing!

We love waterfall!

Love,LiveLife & Play,
HOTS

Eco Kid Adventure on Facebook