Selasa, 2 Disember 2008

terima kasih.....



Ini sebahagian dari cerita kita. Terima kasih pada semua yg menyediakan komitmen untuk mempasti semua yang di rancang seperti di atur. Kepada rakan EcoKid - Asrul , Syah , Mus , Wan , Wani , Liza , Sabariah , ikram , lah , Ain dan semua fasi yg pernah terlibat : Kerana tanpa penglibatan dan komitmen kalian kita tidak mungkin sampai kesini ( 1997 - 2008 )

Kepada Guru2 , semua warga pendidik , Rakan Muda , PJKN , sekolah , IPT , Kolej yang pernah berurusan dengan kami terima kasih untuk semua.Semuga apa yang kita laburkan menjadi benih yang mampu membuat kita dikenang...kepada bro & sister yang pernah mendatangi jinggo : terima kasih kerana kita sebahagian dari mahluk yang dijanjikan : Hari ini lebih baik dari semalam...

Untuk Jinggo - January ke November. Satu tempoh yang lama.Ini komitmen yang tidak akan berakhir....EcoKid akan bercuti selama sebulan ( untuk tujuan menyelenggaraan ).

8 ulasan:

MASTURA OSMAN berkata...

Salam, Encik Jinggo,
Terima Kasih juga kerana mengunjungi MATA HATI.
Warga pendidik ibarat doktor on call cuti-cuti ini. Kerja dan tanggungjawab tidak akan berakhir. Puan Rachel dan saya adalah di dalam jabatan yang sama.
Kedatangan dulu itu kerana ada program motivasi di SEMEKAR?

- jinggo - berkata...

Cgu Mastura : saya ke SEMEKAR ceramah untuk Pengawas : ada sekali tu bincang dengan kaunselor nak bawa budak ke kem - saya sendiri sibuk masa tu...

Insyallah : kalau diberi ruang dan peluang - saya akan kesana lagi.....dan betul kata cgu : kerja kita ( pendidik ) tidak akan berhenti....

Brahimnyior berkata...

Selamat bercuti...

Eh, cuti ke? Atau ada kerja gak 'cuti-cuti' ni...??

- jinggo - berkata...

yop brahim - kerja ' pengurusan diri ' itu pun kerja kan....cari idea dan pendekatan baru...yang penting KERJA2 mengejar hutang.....

Tirana berkata...

Jinggo,

Semoga berjaya dalam kerja "mengejar hutang"..hehehe.. Inilah kerja yang sukar bagi saya (tak tahu la kot2 senang bagi Jinggo). Kadang2 letih nak gi menagih selalu. Sepatutnya orang yang berhutang tu yang datang pada kita untuk membayar tanpa kita perlu kita pergi menagih. Hutang walau satu sen pun kena bayar. Kalau tidak, teruk di akhirat nanti.

- jinggo - berkata...

Puan Tirana : KeAdilan berhutan dengan saya - macamana nak minta.Tak kan nak minta kat DSAI pulak. Program dah dibuat Mei - sampai sekarang - duit entah kemana.....dan hutang dan jadi macam hutan....nak minta.bukan senang.....skill dan ayat kerana diatur dengan betul....ada idea ke.

Tirana berkata...

Sekarang ni dah terbalik...kita yang memberi hutang ni dah naik malu nak pi minta. Sepatutnya orang yang berhutang tu yang malu sebab dia tak bayar hutang.. Ada kawan saya sorang (perempuan) bijak dalam bab-bab menuntut hutang..hehehe..Nanti saya tanya tips dan petua dia..heehehe

- jinggo - berkata...

Puan tolong saya : Saya nak minta hutang tapi tak mahu hilang kawan......tolong.tolong.tolong.....

Eco Kid Adventure on Facebook