Khamis, 28 Ogos 2008

nak jawab nora

tadi nora ( kenalan lama ) - tgk blog.kenapa ada gambar anwar.kenapa dengan anwar.dia bukan orang kita ke.bukan orang melayu.bukan orang malaysia.bukan orang islam.itu mungkin sebahagian dari kita.hanya orang UMNO yang sayangkan negara.hanya UMNO rakyat Malaysia sejati.PAS - KEADILAN - orang2 yang akan menghancurkan bangsa.orang yang tidak sayangkan negara.kita berbalik kepada teori KONFLIK - M + G + O = C . yang membezakan kita ada matlamat yang datang dari penafsiran yang berbeda.pada aku nora mudah.ilmu, potensi, bakat yang di berikan cukup untuk jadikan landasan - MELAYU & ISLAM harus di pertahankan. kita tidak boleh berkompromi dengan apa2 alasan lain lagi.


....terima kasih nora , akhirnya saya menulis disini.di sebelah gambar nora dengan sebahagian pelajar dari Smk Puteri Titiwangsa.
hari ini : masih di pj.semua untuk program besok selesai.pagi berbincang itu dan ini.semua macam ok. seterusnya zura call - orang yang boleh naik ke atas zura harus di mulakan dengan keinginan.NAK @ TAK NAK.saya tahu zura orang yang ( BAKAL ) hebat. tidak ada banyak alasan lagi.MEMBACA.cari peluang untuk naik ke atas.naik dan terus naik.tapi sesekali tgk ke bawah.....

Tiada ulasan:

Eco Kid Adventure on Facebook