Jumaat, 21 Disember 2012

KITA KONGSI NANTI....

sebahagian dari cerita seorang pelajar
yang memprastiskan kuasa bayangan melalui minda dibawah sedar. 
 KITA BOLEH MENANG.
BAGAIMANA
sekitar 10 tahun dahulu saya dihadiahkan 
sebuah buku yang saya boleh katakan inilah sebahagian
KITAB SAYA.
kebanyakkan cerita dan rujukan saya berpaksi pada buku ini.
U CAN WIN
dikala LAW OF ATTRACTION
belum diperkatakan.
bagaimana kita mampu menarik impian
melalui kuasa minda dibawah sedar.
kita tafsirkan mimpi kepada nyata.
SAYA TERJEMAHKAN DALAM BENTUK
 TINDAKAN DIRI SENDIRI.
matlamat tidak akan jadi2 apa seandai...
tidak ditulis
tidak dipamerkan.
tidak diangan2kan.
SEMUA YANG BERLAKU HARI INI
ADALAH SEBAHAGIAN IMPIAN YANG
PERNAH DI ANGAN2KAN.
HARI INI.
setelah melalui beberapa proses
penambahbaikan diri dan kemahiran mengenai
teori tersebut.
SAYA MAHU MULAKAN 2013.
SAYA AKAN KONGSIKAN.
 

Tiada ulasan:

Eco Kid Adventure on Facebook