Selasa, 23 Jun 2015

TETAMU YANG PALING ISTIMEWA.





MENJADI TETAMU ALLAH
saya berkira2 untuk menyertai ' jemputanNya '.
berkira2 - alasannya mudah.
MASA BELUM SAMPAI
INI BUKAN MASA YANG TERBAIK.
alasan.
6 JUN 2015.
saya masih tidak 100%  ' bersedia '.
setelah 8 jam perjalanan.
dikala kawan2 lain menjadikan buku dan bahan berkaitan 
dengan Umrah sebahagian bahan
bacaan dalam penerbangan -
 saya masih membaca buku2 motivasi.
ITULAH SAYA
8 jam kami mendarat di Jeddah.
meneruskan 7 jam ke Madinah.
DISINILAH BERMULANYA.
Kami sampai sekitar pukul 12 malam ( waktu disana )
SUBUH.
ini semuanya.masjid nabawi.
MENJADI TETAMU YANG PALING ISTIMEWA.
Ya Allah permudahkan segala urusanku disini.
DISINILAH BERMULA.
semuanya dipermudahkanNya
fokus 100%.
AKHIRNYA.
apa lagi yang boleh dikongsikan.
sebagai manusia yang ' berdosa '
 apa lagi yang boleh dikongsikan
sebagai tetamuNya. setiap kali saya sujud
 setiap kali itu airmata jatuh.
MEKAH 
4 hari seterusnya adalah pengalaman yang 
boleh dikatakan.
tidak ada kemanisan lain
 kepada seorang kita.
MENJADI TETAMU YANG PALING ISTIMEWA

hari ini di Ramadan lagi.
yang pastinya
INILAH RAMADAN TERBAIK SAYA.

Tiada ulasan:

Eco Kid Adventure on Facebook