Rabu, 16 Jun 2010

macam2 berlaku.....

Kem yang meninggalkan
suka dan dukanya sendiri.
RASANYA ADA CERITA
YANG TIDAK BOLEH DIKONGSIKAN

Hari ini dalam sejarah
makan makanan yang begini
pulut manis + pauh manis

Sudah menjadi satu resam
SUSAHNYA NAK DIDIK ANAK SENDIRI
walaupun hari2 memberi ilmu peningkatan diri
pada anak orang lain
UNTUK ANAK SENDIRI.
kena cari orang lain

sekadar untuk dikongsikan
MENDAPAT BEBERAPA SLOT CERAMAH
untuk Program di Nilam Puri - UM
menjadikan satu pelung untuk saya jalan2
dari gombak semalam di cherating
semalam di batu rakit
beberapa malam di Kota Bahru
SEMUANYA MANIS UNTUK DIKENANG.

11 ulasan:

blueCITY® berkata...

salam

memang makanan kelantan la pulut ngan mangga tapi apa yg saya pernah makan pulut tu tak manis la, tawar sahja dan mangga masak.
okay jer...

uNiqUe oRgaNisM berkata...

pglman yg mnarik..=].. smkin jauh kita bjalan, smkin luas pmandangan, i'llah smkin manis dan mahalnya pengalaman....=]

ixora berkata...

wahhhh..knape tak helo2 ketika di cherating...tempat yg menarik!

- jinggo - berkata...

blue
rasanya krisis gula ni orang kelantan paling ' sakit ' kut..........

semua dah tak manis.

- jinggo - berkata...

asraff
paling best ke pulau melaka
berimankan tok guru....

satu lagi matlamat tercapai

- jinggo - berkata...

ixora
macamana nak helo2...
nombornya...
he..

ONE ZABA berkata...

sama macam tukang gunting rambut...rambut sendiri tak boleh nak gunting.

Pn Kartini berkata...

Salam:)

Dalam mjlnkan t/jwb pasti menimba byk pengalamannya...& luas pandangannya...& jejaknya:)
Apa yang berguna dikongsi bersama..

ops!Belum pernah cuba pulut+ pauh tuu..!:)

- jinggo - berkata...

cgu one
he...menarik tu..
susah nya nak ajor anak sendiri..he

- jinggo - berkata...

cgutini
jalan2 lah ke ganu....
apa nama tempatnya tah..
PULUT PAUH...

manis.

roha berkata...

Salam Cgu Jinggo.
Kata orang tua-tua :
Manis jangan terus dikenang, pahit pula jangan terus dibuang.

Eco Kid Adventure on Facebook