Khamis, 5 Ogos 2010

terima kasih....kita akan jumpa lagi




kita kongsikan satu
LAGI PENGALAMAN BARU
ini merupakan kem yg ke3 untuk anak macam ni
SEMUANYA PANDANGAN YANG SAMA
guru2 yang memilih kerjaya
untuk menjaga anak2 ini
ADA ANUGERAH LAIN
yang Allah tak berikan pada guru2 lain.
layan semua kerenah anak2 ni.
yang menariknya
pertumbungan hormon anak2 ni normal
maka yang jadi mangsa seterusnya adalah
guru2 yang muda.
CGU INI SAYANG SAYA
CGU INI MAKWE SAYA
kesimpulan dihujung.
terimakasih
ABANG ALIF ' BINTANG KECIL '
kerana masa yang diruangkan
untuk kita sama2 melibatkan diri.

8 ulasan:

Kunang-Kunang berkata...

Salam Cikgu Jinggo,

Besarnya pahala orang-orang yang menyanyangi dan melayan mereka ni dengan baik.

catz_mafia berkata...

Cikgu Jinggo,
Wah.. bestnya Alif pun ada.. Tahniah untuk cikgu2 bagi anak2 istimewa ini.. :)

- jinggo - berkata...

kak hanim
saya dah tgk banyak contoh
tuhan permudahkan banyak perkara kalau kita memberi keihlasan mendidik anak2 macam ni...

- jinggo - berkata...

cgucat
alif tu teruja kut...tgk budak2 tu.....

sonata anak kancil berkata...

semoga terus berbakti...

a kl citizen berkata...

nak2 yang sungguh istimewa, kan..

terbaru dari saya : sindrom anai-anai

blueCITY® berkata...

salam,

waaaaaaaaaaaaaaaa ada artis ke? glemer lah cikgu ya?
huhuhu

JIM SATAR berkata...

Cikgu, ni jim satar.. ingat tak? cikgu alif satar tu dari idola kecil bukan bintang kecil :p

Eco Kid Adventure on Facebook