Ahad, 31 Ogos 2008

ANDA BOLEH MENANG.

esok puasa - nak kongsi sebuah buku yang aku fikirkan memang menjadi koleksi peribadi. hampir 15 tahun dulu aku mula membaca buku ni.dan seterusnya aku akan ' hadiah ' kan pada sesiapa yang berminat..dan seterusnya aku beli lagi ( 2 buah ) - pada rakan2 yang berkeinginan untuk naik ke atas - ini buku yang terbaik untuk jadikan sandaran. sebuah buku yang meletakkan aku di ' atas ' kehendak aku sendiri. tidak di katakan buku - buku lain tidak bagus - tapi ini buku yang terbaik untuk di jadikan sandaran ( aku ada koleksi dalam bahasa malaysia ) kalau berminat call - 019 3689375. bukannya nak promosi no - tapi daripada ngabihkan duit beli buku yang ' kedekut ilmu ' rasanya buku ini amat berbaloi.tidak keterlaluan kalau di katakan : sebahagian besar buku buku ( lokal ) sudah aku baca : aku berani katakan : buku YOU CAN WIN masih yang terbaik.apa lagi.dapatkan - yang menariknya aku tetap menjadikan buku ini rujukan utama ( terutamanya dalam ilmu pembinaan diri )

Tiada ulasan:

Eco Kid Adventure on Facebook