Khamis, 28 Ogos 2008

cerita hari ini.

seronok dalam perjalanan ke UM - ada banyak nak buat itu dan ini.jumpa orang itu dan ini. tapi paling seronok menghabiskan bacaan SINAR. seronok bukannya sebab cerita politiknya - sedih dan insaf baca muka surat dua...PROGRAM MUNAJAT BUKAN BERUNSUR POLITIK . sedih dan insaf. aku tidak mahu bercerita panjang. cukup untuk kita katakan - politik kita keterlaluan ( tgk berita kat TV1 petang semalam : komen seorang menteri mengenai kemenangan anwar : " yang datang semasa percalonan anwar 50 ribu - sepatutnya anwar dapat lebih dari itu.....) terdetik dihati. yang datang semasa percalonan mungkin sokongan dari seluruh M'sia. politik oh politik. aku menang - kau kalah.


cerita 2 agaknya menarik : juga dalam sinar.PEMBANGUNAN LERENG BUKIT TIDAK DIBENARKAN - tahniah kerana komitmen kalian.diharapkan ini bukannya RETORIK ( juga dalam sinar - gelaran Raja Retorik kepada Anwar Ibrahim ).berbalik kepada isu tanah tinggi. kita sudah cukup disedarkan ( pada siapa yang mahu sedar ) kesan daripada pengabaian terhadap ekosistem dan kepentingan kawasan tanah tinggi - satu persatu akta ( dasar ) di adakan untuk menyatakan pembangunan lereng bukit seharus lebih mesra alam - ini bukannya bermakna kita menentang perubahan - seharusnya perubahan ini meletakkan alam sekitar untuk mengimbangi pembangunan yang dirancang. tahniah tan sri......

cerita 3 : program bersama MBPJ Sabtu ini. dengar cerita EXCO ALAM SEKITAR SELANGOR akan turun - ini juga komitmen. semoga kita teruskan berkongsi komitmen.

Tiada ulasan:

Eco Kid Adventure on Facebook