Sabtu, 4 April 2009

jinggo melapurkan....ada cerita


kenapa dengan pelajar ini
kerana diyakini perkembangan mereka seharus seimbang
JASMANI
EMOSI
ROHANI
INTELEKTUAL
maka ini adalah satu perlaksaan yang dikirakan tepat dengan mengambil kita minat dan keperluan modul
mungkin ada sesuatu yang mahu diberitahu
MAK AYAH KAMI SIBUK - INI KALI PERTAMA KAMI BERPELUANG
UNTUK KELUAR DARI LINGKUNGAN KAMI...
Persedian untuk membuat
VISI KOLAJ
teknik penggunaanMinda diBawah Sedar
cgu budak lelaki tak malu
nampak ketiak
tahniah - kerana masih ada anak2 yg menjadikan ini sebagai
sesuatu yang tidak molek untuk ditengok.
dirumah ada semua.
mungkin ini kali pertama basuh pinggan.
patutlah berminyak...

DARI JINGGO DAN RAKAN
terima kasih cgu nor - kaunselor SK PUCHONG UTAMA.
kerana komitmen yang menjadikan..
INI SATU PROGRAM YANG MENINGGALKAN KESAN KEPADA KITA.

21 ulasan:

Tirana berkata...

Seronok nampak budak-budak tu...Anak saya pun sedang berada di kem minggu ini.. Kem kepimpinan untuk pengawas sekolah. Anak-anak perlu diberi pendedahan tentang segala macam living skill..supaya mereka boleh berdikari..

catz_mafia berkata...

Cikgu Jinggo,
Alhamdulillah, bila tengok anak-anak ni saya rasa betapa beruntungnya saya punya mak ayah yang sangat particular tentang hal ehwal rumah. Terutamanya ayah.

Masa kecil dulu, bosan juga rasanya bila ayah asyik suruh itu ini. Maklum saja saya anak yang sulung. Semuanya kena buat. Tapi bila fikir-fikirkan semula, semuanya untuk kebaikan saya juga.

Bila dah berumah tangga baru saya tahu betapa pentingnya didikan ibu bapa saya dulu. Kalau tidak, tentu macam kapal karam rumah saya ni.. kihkih

jane berkata...

salam cikgu,

saya suka jika dapat antor anak2 saya ke kem sebegini....nampak best dan nak bagi depa sedar diri, sedar ruang...ada ke kem masa cuti sekolah untuk form 3, standard 6 dan standard 4 ? antor 3 3 sekali...

izzah berkata...

wah..seronoknyee..
teringat zaman2 belajar dulu...
rindu plak rasa nak jadi peserta kem..

™سريسوفي berkata...

Alhamdulillah.

percayalah kuasa minda generasi ini akan mempengaruhi seisi dunia.

teruskan perjuangan cikgu

mountdweller berkata...

Salam sdr. jinggo.

Kemungkinan besar saya pun akan terjun ke lapangan Kem Motivasi kembali setelah seorang kawan minta pertolongan. Dia dapat kontrak selama 6 bulan dari salah satu agensi kerajaan.

Bentuknya saya belum rangka lagi sebab kena tahu dulu latar belakang peserta nanti.

- jinggo - berkata...

puan tirana

saya setuju - walaupun bukan semua makayah setuju.anak2 dan perkembangan mereka harus dilihat dari sudut yang berbeza hari ini....

- jinggo - berkata...

cgu cat...

terima kasih kerana perhatian.
dan saya yakin akan peranan makayah membentuk apa yg kita percaya hari ini....
dan saya percaya saya masih dilandasan yg semakin betul

- jinggo - berkata...

cgu jane

sukanya baca.
terima kasih kerana masih merasakan kem ini satu keperluan hari ini...
cgu call saya - nanti kita berurusan

- jinggo - berkata...

cgu izzah..

datanglah bawa anak2 ke kem...
kedantangan cgu dan rombongan pasti berbaloi...

- jinggo - berkata...

dan sri

kita teruskan perjuangan atas ruang dan kapasiti yg diberikan...

- jinggo - berkata...

tuan..

menarik
kalau orang sehebat tuan - turun dan berkongsi...
jangan lupa kawan2 yang ada ruang....he.....

~ a m a ~ berkata...

seronok dpt join kem tuh.. mcm2 kite boleh blaja.. kdg2 tfikir btae b'untung nye ada parents yg sgt ok nk d bndingkan dgn adik qis. kesian..hurm, pepon stgi2 phrgaan buat sume yg bjaye mjayakan kem motivasi u murid2 s.k puchong..cikgu jinggo,facy mario,n facy2 hebat y lain..arap dpt join u kem y akan datang.. byk lagi yg sy nk blajar dr cikgu n facy2 hebat di kem..seronok bsame2 dgn org y hebat..cikgu, kate2 cikgu bg tem nk anta sy kat lrt td dah saye masokkan dlm buku sy mengumpul kate2 perangsang y boleh mbuatkan kita bfikir..terima kasih u sgl2 nya.. mudah2an ada rezaki kita jumpa lagi..

''kita adalah apa yg kita fikirkan..!!'' =>

-facy sementara-

mountdweller berkata...

Sdr. Jinggo.

Kita hanya sama tiada siapa yag lebih hebat. Bezanya saya lebih tua dari sdr. Pengalaman dan kehebatan belum tentu lebih tua.

Kita hanya makhluk Allah yang dijadikan dengan serba kekurangan.

- jinggo - berkata...

rahimah @ ama

terima kasih
terima kasih kerana menjadikan saya dan kami penting......
kerana itu fitrah barangkali.
cara ima mendekati orang - memang betul....

- jinggo - berkata...

tuan.

saya amat2 menghargai kalau ada ruang untuk kita berkerjasama.
memang lebih power....

ixora berkata...

saya jeles dengan anak2 ini..seronok bermain lumpur sambil mendapat pelajaran yang baru yang tidak akan diperolehi di dalam kelas...=)

- jinggo - berkata...

ixora

nak semua tu,
Mei nanti datang gombak....
he....

Illyani Ismail berkata...

saya pernah gi kem macam nie.. tapi ingt nama per.. yang saya ingt muka cikgu jinggo.. dan abang kacang.. dia ada lagi ker?? hurm... muka ni penah kena lumpur.. dulu tak suka skang nak rasai balik kemanisan kem2 macam nie...

- jinggo - berkata...

illina..

keliru.
kita pernah jumpa ke..
kalau pernah dimana.
cerita sikit

tyrasunshine berkata...

nak pergi lagi kem ni! syokk.. abg faci baik2 sgt terutamanya abg mario. kirimsalam dekat semua abg faci eh?

Eco Kid Adventure on Facebook