Selasa, 9 Mac 2010

ahhhhh....suara tak ada.



saja nak kongsikan pengalaman
MUSIM PANAS
memang macam tu kut
suara cgu semua macam
PENYANYI ROCK DAH
kenapa
sekolah perempuan semua
budaya berbeza
lagaknya berbeza
APA NAK MALU
semua perempuan.
hasilnya jinggo kehabisan suara.

8 ulasan:

ONE ZABA berkata...

cuaca panas...belasah air berais...banyak bercakap....maka akan dianugerahkan la suara itik serati.

ONE ZABA berkata...

zaijb...

nurse tolongggg...mintak obat!!!!!

zan-xray berkata...

Budak-budak perempuan skolah ni mesti aktif2 sampai boleh hilang suara tu.
Banyak kali juga nampak gambar aktiviti memegang tali ni, nampak menarik.

Tirana berkata...

lepas ni cakap pakai bahasa isyarat..hehehe

- jinggo - berkata...

cgu one
he.....saya nak minum air asam banyk2....
esok ada lagi 6 hari beraksi...
nak harapkan nurse.............

- jinggo - berkata...

zan
aktiviti guna tali
sebab kat sekolah tak ada pokok....ha...ha.....

- jinggo - berkata...

punan tirana
nak kena belajar tu
he...macam itik dan ayam lah pulak..

zaijb berkata...

one...
misi tak simpan ubat...hehe ...

tapi kalau cgu jinggo nak... sy boleh tolong sedia kan..hehe....

Eco Kid Adventure on Facebook