Rabu, 30 Disember 2009

kenangan VC pengalaman

Tidak terlalu awal untuk mengucapkan
SELAMAT TINGGAL 2009
dan
SELAMAT DATANG 2010
kita ada cerita
cerita yang memberi 2 makna kepada kita
pengalaman
kenangan
pengalaman bermakna
buruk dan baik kita jadikan sempadan - dan jalan harus diteruskan.
kenangan bermakna
dijadikan sempadan - untuk tidak mencuba lagi.
2009 kepada jinggo
pengalaman
terutamanya dalam ' membesarkan ' hubungan sosial dan perkembangan kerjaya yg cukup menarik.rasanya ruang disini semakin menarik untuk digunakan sebaiknya.
CERITA JINGGO
berjaya mengumpul sebilangan ' rakan2 ' untuk berkongsi.
betapa cantiknya hidup yang disandarkan kepada pendekatan ilmu.
ruang dan peluang disini menjadikan ' library ' dirumah semakin membesar.dan paling tentunya saya kena membaca apa untuk N3 seterusnya.
dan limpahan seterusnya adalah kepada ' anak2 ' pelajar di kem.
semua yang ditulis terus menjadi bahan untuk dicanaikan bersama.
hasilnya.UPSR 2009 cukup cantik untuk dijadikan sandaran.
sk punchong 2 - 95 dapat 5A
sekolah pembelajaran KIQ - sekolah pekak dan bisu
pertama kali - dalam sejarah-5A UPSR.
selain dari sekolah2 yang ' dipinggir ' KL.
proses pembikinan dengan komitmen guru2 cukup menarik dijadikan pengalaman.
DAN PALING MANIS
kembali Jbt Alam Sekitar kepada EcoKid
kembalikan Jbt Alam Sekitar MPBJ bersama EcoKid
kepercayaan Unit Pendidikan Angkatan Tentera kepada EcoKids
kenangan.
biar jadi kenangan sendiri.
kesimpulan
semuga 2010 yang akan datang sehari 2 lagi
cukup menjadikan kita lebih cantik.
DAN KEPADA RAKAN.
buku yang dicadang beli dan baca
mat jenis moden.
buku yang luar biasa

21 ulasan:

Ary berkata...

tahniah cikgu!! kejayaan cikgu menjadi salah satu sumber inspirasi saya.
kehidupan yg penuh pengalaman ini memang pelbagai...cantik atau tidak kita yang mencorakkannya. :)

blueCITY berkata...

salam jinggo..

tahniah!
berjaya lalui 2009
walo suka
walau duka

semoga 2010
menjadikan anda lebih kejayaan dan kebahagian.

saya suka berangan2
mmg hobi, tapi
angan2 saya byk juga yg jadi nyata
dan ada juga yang tidak
kena terima..
heeeeeeeee

insan pendidik berkata...

salam jinggo,

2009 hampir berlalu pegi
bersama segala mcm suka duka
moga 2010 ini menjanjikan harapan
yg pastinya hidup mesti diteruskan

MaizaC'Joe berkata...

Salam Jinggo

Tahniah Jinggo!!..
Pengalaman kenangan
Semuanya indah-indah
suka duka, gembira, sedih
semuanya nikmat untuk kita semua..
2010.. lembaran baru..
azam baru.. semoga semuanya di permudahkan... dan di beri kekuatan untuk lalui yang telah di tetapkan di hadapan..... InsyaAllah.. mudah-mudahan..

Zuraini bt Kamarudin berkata...

salam jinggo
tirai 2009 bakal dilabuhkan
semua tinggalkan kenangan
manis...pahit
suka....duka

kejayaan..
kegagalan...
apapun bersedialah hadapi 2010
mungkin...lebih cabarannya..
semoga kita akan smbut 2010
dgn harapan beroleh kebahagiaan...dan lebih cantik

- jinggo - berkata...

ary
terima kasih
mana yg baiknya dari jinggo kita jadikan pengalaman..
yang buruknya dari jinggo
jadi kenangan...
kita berkongsi

- jinggo - berkata...

blue
kalau suka berangan2..
jadikan buku tu sebagai bacaan pertama.cukup hebat
terlalu hebat..
saya macam nak jumpa aja pemulis buku tu...

- jinggo - berkata...

cgu IP
anggaplah apa yg berlaku - diajar dan belajar...
selamat datang 2010...

- jinggo - berkata...

maiza
apa azam tahun depan
dan macamana tahun 2009.
dah tercapai
saya 200 % tercapai kut - cuma dalam beberapa bab tidak berapa sempurna..

- jinggo - berkata...

kak zu

terima kasih.
rasanya macam tak sabar - nak mulakan cerita baru....
tunggu !

cj'alhafiz berkata...

selamat tahun baru cikgu...
may 2010 is da better yr...

maiyah berkata...

slmt thn bru.. sy x byk pngalaman dah skrg ni

Mak Su berkata...

selamat tahun baru 2010 jinggo :)

Brahim Nyior berkata...

Salam bang Jinggo,

2009 meniti hari-hari terakhirnya. Pelbagai cerita dan berita yang berlaku, termasuk suka duka, pahit dan manis.

Moga 2010 memberi lebih rahmat kepada kita.

ari berkata...

Salam Tahun Baru.
Pasti ada yg baru... Apapun terima kasih kerana perkongsian ilmu d blog ini... hidup pada memberi.. InsyaAllah cgu dapat imbalannya... Thanks..

-Aku masih belajar ttg hidup-
;-)

- jinggo - berkata...

cj

semuga yang baik2 aja kita disemua tahun...
betul tak.

- jinggo - berkata...

puan maiyah
kalau tak pengalaman
mesti ada kenangan kan.....

- jinggo - berkata...

mak su

semuga kita setiap hari ini - kita lebih baik....dari semalam.

- jinggo - berkata...

yop brahim

semuga perak negeri kita selamat pada 2010...ada jalan keluarnya.
macamana tu..

- jinggo - berkata...

cgu ari

terima kasih kerana kita berkawan.......

Kunang-Kunang berkata...

Salam dan Selamat Tahun Baru saudara Jinggo.

Semoga terus berjaya ditahun baru ini.

Eco Kid Adventure on Facebook