Khamis, 28 Januari 2010

cerita jinggo

Jinggo kembali menjadi Jinggo
SIAPA JINGGO
jinggo memang diujudkan untuk
PROGRAM LATIHAN BEGINI.
semuanya bermula bila saya melihat seorang
MENTOR
mengendalikan kelas pendidikan luar .
di Lansdale Farm School.
lenggok dan gayanya cukup memikat.
kehadiran 'SirBug' memang dinanti di kelas.
terasa ada auranya.
mungkin dari namanya
mungkin dari bahasa badannya
mungkin dari nada suaranya
mungkin dari pakaiannya
mungkin dari kreavitinya.
PAKEJ.
hasil dari semuanya menjadikan
PROGRAM LATIHAN SIRBUG.
diperkatakan.
lahirlah Jinggo yang berasal dari perkataan
DINGGO.
kenapa dinggo.
ini hanya sekadar pencetus cerita....
DIMANA ADA CERITA DISEBALIK CERITA
BESOK JINGGO AKAN
MENJADI JINGGO
kem latihan pertama untuk sessi 2010.
sebagaimana SirBug
maka begitulah jinggo.
cgu jinggo vs en harun

14 ulasan:

zaijb berkata...

salam,

ohhh... itulah terlahir nama JINGGO...

abis tue yg belakang tue ada BERR... asal dari mana lak...hehe

kalau terpijak anjing betina... maybe nama nye... JAMBU... hehe... gurau jeee...

tapi ape2 pun ikutlah keselesaan kita dan yg pasti makna yg baik... akan mendidik sifat yg baik juga....

- jinggo - berkata...

berr............berak
ha...
saya akan ingat sampai mati.
itu yang menguatkan saya zaijb

ramai yang tanya itulah jawapannya.....
berr - adalah berak...ha....

Mak Su berkata...

memperanankan dua watak dalam 1 tubuh mengikut keadaan semasa :)

Syd berkata...

salam

encik harun.

selamat. jangan lupa :)

ONE ZABA berkata...

wak jinggoooo!!!

- jinggo - berkata...

mak su
terima kasih kerana sokongan : nanti nak buat kem untuk semua rakan blog jinggo
dtg yek...

- jinggo - berkata...

syaidah
sapa en harun ni
klasiknya nama

- jinggo - berkata...

cguone
uban belum banyak untuk panggil
wak jinggo...ha.....

SiR N berkata...

teruskan cgy jinggo ... nama hebat melahirkan generasi hebat

- jinggo - berkata...

SirN
pun nama yang hebat.
bakal hebat....

~Insan Biasa~ berkata...

hahaha....wak jinggo

belum banyak uban..tapi ia juga membawa maksud dah ade uban...

saya belum ade uban...ha camne? ekekek...gurau jek!

zan-xray berkata...

Jinggo tu nama cari makan , jangan tak tau hehe

Zyma Da` Catwoman berkata...

Salam Cikgu Jinggo.....

Sweet kan nama Jinggo nihhh...

;)

日月神教-任我行 berkata...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛

Eco Kid Adventure on Facebook