Sabtu, 9 Januari 2010

keganasan mulut

jarang keganasan ini mahu dibincangkan. keganasan mulut
ialah sejeniS kezaliman psikologi
pakar membezakan dua jenis keganasan mulut
PERTAMA
BANYAK MULUT
KEDUA
SERANGAN MULUT.
istilah untuk banyak mulut ialah
bengkeng @banyak cakap @ suka bertekak
hasilnya kelompok ini
suka berbahas.berdebat.bertengkar.
ORANG YANG BANYAK MULUT SANGAT
SKEPTIS.MEREKA TIDAK PERCAYA KEPADA
APA2 YANG MEREKA DENGAR.
JADI PANDANGAN MEREKA SUKAR DIUBAH.
cakap lepas
suka mempertikai cakap orang lain.
suka membukti orang lain salah
dia akan membukti dia betul
DARI JINGGO
dari buku lama tulisan
Prof Abdullah Hassan
sek dan psikologi
lelaki laparkan seks perempuan dahagakan asmara .
menyatakan
lelaki banyak mengalami kecedaraan mulut
perempuan mengalami kecederaan fizikal.
KERANA MULUT BADAN BINASA.

9 ulasan:

Tirana berkata...

Beautiful mouth comes from beautiful mind...

annie berkata...

Assalamualaikum, Inilah dia kan, kerana mulut badan binasa..kerana mulut musuh berderet, Nauzubillah.

By the way, seronok baca n3-n3 saudara. Saya selalu singgah di laman blog ni cuma tak turunkan komen je,tak pandai nak komen apa sbb mcm tak layak je...hehehehe

Klu ada kelapangan jemput singgah di blog saya yea..

ONE ZABA berkata...

asal benda boleh dimakan disumbat ke dalam mulut tu juga punca badan binasa.

~Insan Biasa~ berkata...

ada jugak....
mulut ganas...pedas....laser...
tapi
hati baik...

paling sakit
kalau
mulut manis
tapi
hati busuk!

ONE ZABA berkata...

anis...

mujur kat sini tak payah pakai mulut. pakai jari je.

- jinggo - berkata...

puan tirana
cantik ayat tu......

- jinggo - berkata...

anie
saya dah lawat
menarik....nanti saya akan selalu tgk kesana...

- jinggo - berkata...

he..
cgu one
lawak...
terima kasih...
saya dah ' selamat '...ha...

- jinggo - berkata...

aduh wak anis
mendalamnya bahasa...

Eco Kid Adventure on Facebook