Selasa, 23 Februari 2010

Bengkel Kejurulatihan Pendidikan Luar

Sekarang dimana2
macam cendawan tumbuh.
INDUSTRI LATIHAN
sudah menjadi satu lagi cabang kerjaya
dan mungkin satu lagi cabang bisnes
ORANG BUAT DUIT
dengan airliur
DAN
sasaran adalah kaunselor sekolah
yang ' mesti ' laksanakan
aktiviti luar berdasarkan objektif.
HASILNYA.
bertimbun ' info ' dimeja kaunselor pelajar
HASILNYA
ada yang ' kaya ' dengan industri ini.
kem motivasi pelajar
kem kepimpian
kem jatidiri
DAN
macam2 nama kem yang sedap didengar.
HASILNYA
pada produk.
sejauh kesan dan modul memberi impak
sejauh mana terkesan modul mampu menyediakan skill
untuk dipraktiskan.
itulah persoalan.
KEM PENDIDIKAN LUAR
disebabkan sudah menjadi satu industri
ilmu yang berkaitan harus dilebarkan.
BERDASARKAN PENGALAMAN
kem ini bermula dari mula
pemilihan tempat.lokasi.keselamatan.bilangan peserta.
kos penyertaan.modul.perlaksanan.
DISEBABKAN ITU.
dari jinggo
berdasarkan pengalaman yang lama dalam bidang ini.
saya semakin percaya kepada konsep
memberi dan menerima
saya juga percaya kepada
peningkatan ilmu melalui perlaksaan
saya juga percaya kepada
skill mempengaruhi.
UNTUK ITU
mari kita ramai2kan
bengkel Kejulatihan Pendidikan Luar
kerjasama EcoKids dan Kelab Usahawan Melayu
6 - 7 March.

5 ulasan:

yangbaik berkata...

air liur pun dah mahal
kalo kering air liur
apa nak dimodalkan?

bengkel buat kat mana yek
teringin juga nak join

- jinggo - berkata...

yang baik
bengkel ni buat kat kem saya
dtglah.......
dtglah

Che' Pit berkata...

mcm mana nak join?
invite ler, ngeh ngeh ngeh

- jinggo - berkata...

ngeh..
saya tukang cakap aja.
jual air liur
ada bayaran ha.....
tapi ' full ' dari jinggo.....bukan senang beb.

ONE ZABA berkata...

pastikan gosok gigi dahulu sebelum jual suara.

Eco Kid Adventure on Facebook