Sabtu, 13 Februari 2010

mana lebih best !

Berkira2 untuk bercuti ke JB
ada beberapa urusan yang perlu disempurnakan
TAPI MANA YANG PRAKTIKAL
kalau naik kereta
mungkin macam ni

Kalau naik keretapi
ok juga.boleh tido
tapi tak boring ke perjalanan
yang lama
dari KL - ke JB
Kalau naik bas.
MACAM PRAKTIKAL
macam praktikal
ok saya akan naik bas.
RUANG INI AKAN DITUTUP
TUANRUMAH BERCUTI
kawan2 tolong tengok dan jengok.

11 ulasan:

Tirana berkata...

Selamat bercuti.... Jaga diri baik-baik!

ONE ZABA berkata...

naik kapai terobang dari KL ke JB..

balik naik kereta api pulak....

selamat semua hari....

ONE ZABA berkata...

kirim salam kat zaijb...

- jinggo - berkata...

cgu one
he...gossip.
saya ada perjumpaan bisnes..
saya nak berubat sikit...
ada jumpa orang itu dan ini...
tapi zaijb
he.................

2_one berkata...

ok selmat bercuti jinggo

- jinggo - berkata...

puan tirana
terima kasih kerana doakan yg terbaik untuk jinggo....

- jinggo - berkata...

2one
terima kasih-sya bawa banyak buku untuk dibaca dalam perjalanan

zan-xray berkata...

selamat bercuti Jinggo,
lama dah berkerja, luangkan masa untuk diri sendiri dan keluarga pula.
Err boleh tolong tengok je rumahni dari luar sebab tuan rumahnya bawa kunci hehe.

Zuraini bt Kamarudin berkata...

jinggo...welcome to JB
org JB mengalu-alukan kedatangan jinggo....
kak zu ada
adik zai ada...
ramai lg ada....
kita leh buat roundtable meeting..hehehe

zaijb berkata...

salamat datang cgu jinggo...
berhati2 dalam perjalanan pergi dan balik... yea.. cgu kan selalu busy.. kita faham...

one... tak yah nak pesan2 salam tue.. zai dah jawab...he...

Ruby berkata...

salam...

slmt bercuti...

Eco Kid Adventure on Facebook