Sabtu, 20 September 2008

untuk cgu azlanlin


kepada cgu azlan - terima kasih kerana promosi cerita saya ( itu tak penting ) yang penting kita di laluan yang sama. ni di sebelah cgu kena beli ( mesti beli ) - terutamanya sebagai seorang guru. SENI BERCAKAP2 & BERBUAL - sedikit saya nak promosikan.saya baru beli ( yang lama photocopy ). Maka beli baru. Yang menariknya ( saya nak kongsikan ) - KENAPA ORANG SUKA KITA.BAGAIMANA KITA NAK BAGI ORANG SUKA KITA. ( mengorat dalam bahasa lain - itu dalam buku mat salih ) - terutamanya guru.memang ada kepentingan untuk bagi budak suka.sebab fitrahnya begitu.manusia akan berubah kalau dia SUKA berubah. Semua dalam buku ni menarik...amat menarik.terlalu menarik.kalau di praktikkan memang di hujung cgu akan berada di satu posisi yang...woi.....

9 ulasan:

Tirana berkata...

Di mana nak cari buku ni? Ada jual di kedai?

jinggo berkata...

saya selalu ke Pekan Buku UM - sebab pada saya disini lubuk buku2 yang MAMPU dibaca oleh kita.Sebab kajian dah macam tu. kita risau tengok buku tebal2...puan ke UM.

Tirana berkata...

InsyaAllah saya akan cuba jugak cari buku ini..

azlanlin berkata...

Terima kasih atas cadangan..akan diusahakan.

Cuma, takut juga jika semakin menambah ilmu di dada ttg manisnya bahasa, tak tertepis pula pada yang cuba menyinggah. Hehehheh..

Dah semakin menjadi penanam tebu berjaya kut... hehehhe

azza_irah berkata...

bro jinggo..
waaa..entry khas utk cikgu lan..ehhee..

guru mmg ada kepentingan utk buat org suka pd kita..clients nya murid...bukan org lain ya cikgu lan..

azza_irah berkata...

to cikgu azlanlin..

"Dah semakin menjadi penanam tebu berjaya kut... hehehhe"

rasa macam nak percaya..ehehe


"Cuma, takut juga jika semakin menambah ilmu di dada ttg manisnya bahasa, tak tertepis pula pada yang cuba menyinggah. Hehehheh.."

bukan kah kita yang perlu menguasai minda ..?... :)

Tirana berkata...

Nak menyampuk gak walaupun bukan cikgu..hehehe..

Tak salah menanam tebu..gunakan hasilnya ke arah yang positif..bolehkan?

david santos berkata...

Very nice posting!!!
Have a nice weekend.
Terima Kasih.

jinggo berkata...

untuk cgu azzah - laluan khas untuk cgu azlan ( dan cgu juga )...tang ayat dah semakin menjadi penanam tebu tu....suka baca.semuanya pada niat.memang praktikal buku tu.amat praktikal. cgu habiskan dulu buku tu ( nanti ) saya rekomen buku lain...he....kaya taukeh buku...

Eco Kid Adventure on Facebook