Rabu, 3 September 2008

UPSR DAN SAMPAI....


UPSR DATANG LAGI – pada semua adik adik pelajar yang pernah datang untuk menyertai kem bersama bro jinggo – minggu depan exam.UPSR. ini sedikit tips yang kita sudah bincangkan dulu.orang yang berjaya harus di dahulukan dengan KEINGINAN.keinginan tidak akan menjadi apa2 seandainya tidak disertakan dengan TINDAKAN yang datang dari KOMITMEN yang KOSISTEN.mungkin adik2 semuanya dah bersedia kearah itu.Cuma pada masa2 yang terakhirnya : jauhkan daripada GANGGUAN samada secara fizikal & emosi – kedua2 faktor ini akan memberi impak seterusnya.sekarang adalah masa yang terbaik untuk meneruskan TEORI KUASA MINDA DI BAWAH SEDAR – beritahu diri.bercakap pada diri – kita adalah orang hebat.akan masuk ke dewan peperiksaan sebagai JUARA.kita adalah JUARA.ok – selamat untuk semua.

PROGRAM SETERUSNYA

Sibuk juga.hari ini meeting dengan Gang UMNO – bincang2 untuk program seterusnya untuk ‘ anak2 ‘ pelajar – ini merupakan sumbangan berterusan dari kita….kita ketepikan polimik yang tidak nampak kesudahnya – INI ADA CERITA – seorang YB BARU – orang MUDA ( dari UMNO ) cukup cantik pembikinanya. Dulu aku memang tidak berapa pekenan dengan dia ini – SOMBONG – dari bahasa badan cukup untuk aku katakan dia bukan pilihan.tapi dari cerita kawan2 – dia dah ada PERUNDING IMEJ – kalau di majlis ini – pakai begini – kalau di sini buat begini – ini HEMOFILLI namanya YB.dan lebih menarik dah masuk kelas agama ( setidak2 boleh baca doa makan selepas ini…he…he…). Comfirm YB – saya akan sokong YB untuk seterusnya ( kalau keiginan YB begini berterusan ) – CERITA SETERUSNYA – masih pasal YB ( yang berusaha ) kalah masa pilihanraya – orang hebat , motivator , orang surau – imej menarik untuk menarik golongan akedemik ( macam aku ) – dulu aku memang fanatik dengan dia – tapi tidak hari ini. Di atas segala gala adalah PENGURUSAN.aku comfirm – orang2 macam aku perjuangan kami jelas – untuk pembanggunan insan. YB ( yang berusaha ) sibuk dengan percaturan yang tak pasti ( di atas ) kami orang2 kat bawah langsung tidak nampak ‘ persembahan ‘ YB. tiada tindaksusun untuk menguatkan saf2 yang berselerak….

Tiada ulasan:

Eco Kid Adventure on Facebook