Khamis, 11 September 2008

masih di sini.

Banyak masa hari.minggu ni.bulan ni.ramadan.tak banyak yang boleh di kongsikan - selain dari menunai kewajiban sepatutnya : ramadan kali ini impaknya besar pada aku.terlalu besar.yang pastinya aku meringkuk dalam kelemahan & kekuatan diri sendiri...aku cuma membayangkan OKT 10. dimana aku akan kembali beraksi.rasanya tidak banyak yang boleh di promosikan tentang OKT 10. Aku akan kembali ber ' kem '....satu media . satu wadah yang aku kirakan praktikal untuk menyalurkan kepuasan diri , seterusnya berharap impak di hujungnya.

Siapa Aku - aku memulakan cerita sehabis sahaja aku balik ke Malaysia. Dengan cerita dan keinginan yang tak sama macam orang lain. nak jadi MOTIVATOR . tapi di mana nak di mulanya. apa kekuatan yang aku ada...apakah langkah 1.langkah 1 adalah aku - mesti tahu siapa aku.kekuatan dan kelemahan - ok siap untuk itu. langkah 2. 3.4.5.6 dan seterusnya.dari 1997 - 2008.aku sampai ke tahab orang dah tahu.orang dah kenal...dan kem penuh setiap minggu.ooooooo jinggo kan.rasanya dulu kita pernah jumpa.....tapi ada yang aku terlupa untuk tengok ( di belakang ) orang2 yang mengiringi aku ( walaupun tidak secara langsung ). dan kini Ramadan 2008 - aku kembali berfikir.maafkan abi.........

4 ulasan:

Puteri Ezza berkata...

Assalamu'alaikum Encik Harun,

Menarik sungguh kisah Encik Harun kat sini. Saya teruja nak menjadi fasi. Tapi saya jauh di Sabah :'(

sonata anak kancil berkata...

Terima kasih menjenguk asam garam kehidupan sonata anak kancil. Itulah tugasan setiap hari.Kita sama line,cuma kaedah mungkin berbeza.Hope can share the experiences.

Harun ( jinggo ) berkata...

untuk puteri ezza : nanti kita bincang2 untuk buat program kat tawau....

H.O.T.S berkata...

Mr. Jinggo!
Niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
Nice thing!

We love waterfall!

Love,LiveLife & Play,
HOTS

Eco Kid Adventure on Facebook