Isnin, 13 Julai 2009

bigband UM


Dari RockKapak ke BigBand
turut bersama Sultan Perak dan Raja Muda dan Isteri
DIMANA MULANYA
kadang menarik untuk dilihat perubahan dalam hidup.
duduk bersembang dengan ROY menjadikan cerita hidup ini lebih menarik
kali terakhir i tengok u masa di hardrock dengan lefthanded.
sekarang bagaimana boleh berallih arah.dari rock ke Jazz - macam mana tu
PERUBAHAN
menurut shiv kera dalam buku u can win
perubahan bukan fitrah manusia.kemahuan kita mahu terus berada dalam zon yang dahulunya kita amat2 selesa.
manusia akan berubah seandainya
BILA: SAKIT @ MENDERITA ( berasaskan ) TINDAKAN SIKAP
BILA SUDAH BOSAN
( disebabkan faktor persekitaran )
BILA MENDAPAT HIDAYAH.
tiga faktor yang menjadi manusia beralih arah.dan perubahan berlalu - kepercayaan yang dahulunya dikuburkan bersama ' kepercayaan ' baru.

DAN MUNGKIN
saya duduk dalam kelompok orang2 yg bosan dengan kepercayaan ' RockKapak '
beralih untuk menikmati musik yang lebih sesuai dengan kepercayaan baru terhadap musik.
majlis yang mesti mengenakan pakaian yang lebih sopan.
duduk dengan sopan.
bersorak dengan sopan.
dan bersama orang yang sopan

14 ulasan:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

mana baju batik itu???

teringin tengok cikgu pakai.....

kalo ingin berubah, biarlah atas dorongan diri sendiri

bukan kerana orang lain...

- jinggo - berkata...

baju batik.
dalam bab ni saya belum berubah kut....
nanti kalau ada masa nak cari baju batik yg cantik2.......

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

tunggu saya pilihkan ke??

hehehe...

- jinggo - berkata...

hang ni................

~Insan Biasa~ berkata...

berubah atas dorongan sendiri...dalam pada itu ia tetap mempunyai faktor2 yang membuatkan seseorang itu berubah...

cumanya untuk ke arah perubahan itu, pelbagai macam hal mungkin terjadi. Perubahan itu berjaya atau sebaliknya ....perkara penting yang utama ialah kemahuan untuk berubah dan tindakan yang bagaimana yang harus diambil untuk berubah...kan?

niat,kemahuan tanpa berbuat apa2 ...xkan jadi apa2.

- jinggo - berkata...

cgu anis

sebab perubahan bukan kemahuan semua orang..
mungkin yg terpilih saja mampu untuk menzahirkan..
HARI INI MESTI LEBIH BAIK DARI SEMALAM...

untuk itu apa lagi..
bertindak.

~Insan Biasa~ berkata...

erm....sedang menyusun agenda seterusnya!

Tirana berkata...

Perubahan yang dibuat mesti menuju ke arah kebaikan, kalau menuju ke arah yang lebih buruk, lebih baik tak payah berubah..

- jinggo - berkata...

cgu anis

bagusnya manusia bukan pada kata2 tapi pada tindakan...
kita fikirkan.

- jinggo - berkata...

puan tirana
orang yg cemerlang : hari ini tentunya lebih baik dari semalam.

orang yg malang : hari ini sama dengan semalam

orang yg rugi : hari ini lebih teruk dari semalam.

kita dimana...

Mak Su berkata...

saya pun ala-ala berubah selera ni...faktor usia kot. huhuhuh

- jinggo - berkata...

betul mak su..
macam tulah kita.
faktor persekitaran gamaknya....

- jinggo - berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
TokDon berkata...

salam...
DENGAN PENGALAMAN KERJA HAMPIR 4 TAHUN DALAM BIDANG PENDAWAIAN ELEKTRIK RUMAH
/PEJABAT DENGAN SIJIL YANG DIIKTIRAF .

KAMI Menyediakan perkhidmatan wiring, tambah plug dan repair, pasang lampu,
ganti
MCCB dan repair, alih meter, repair dan ganti kipas . perkhidmatan ini khas
untuk ruang rumah, pejabat, kedai, sekolah. rumah yang baru diubah suai.
Kerja-kerja pendawaian dan pemasangan elektrikal.



HUBUNGI : CHAIM / SYAH 0125079309

EMAIL : tokdon@gmail.com



MENAWARKAN PERKHIDMATAN TEMPAHAN BAJU KORPORAT,KELAB,UNIFORM DAN T-SHIRT .
MENAWARKAN HARGA YANG BERPATUTAN UNTUK SETIAP TEMPAHAN YANG DITERIMA...

-WARNA / DESIGN MENGIKUT CITARASA PELANGGAN
-TIADA TEMPAHAN MINIMUM ATAU MAKSIMUM
-KUALITI JAHITAN YANG BAIK
-KHIDMAT NASIHAT PERCUMA DARI SEGI DESIGN & JENIS KAIN
-HARGA BOLEH DIRUNDING BERGANTUNG PADA KUANTITI TEMPAHAN


EMAIL : tokdon@gmail.com
PHONE : SYAH 012-5079309

Eco Kid Adventure on Facebook