Khamis, 2 Julai 2009

ujian kepeningan...


kita kongsikan
APA PERASAAN
selepas tgk gambar ni.
sumber : isu hangat

18 ulasan:

~Insan Biasa~ berkata...

wes mumet....delok gambar iki yo nambah mumet wak....mumet temenen ndasku nih....

- jinggo - berkata...

ini bahasa apa wak anis

saya jowo ngecret aja...
dah lama tak mengomong jawo - sejak kena buang pulau indah.........

Marzalina berkata...

alamak cikgu..pening la tgk gambar tu...sakit mata nak pandang la..hmm.apa yg ada disebalik gambar yg begitu cikgu? boleh kongsikan?

blueCITY berkata...

haaaaaaaaa

fenin fenin!

tapi kadang2 fenin dalah kerana minda n psikologi kita jerk.

kalo kita pandang dari sudut berbeza mungkin tak, huhuhu...

tapi saya fenin gak la, huahuahua

- jinggo - berkata...

intan.

nak kongsikan.
sesekali biar pening.
biar laku kedai jual panadol.......

amaran keras : jangan copy gambar ni....

- jinggo - berkata...

blue..

ana suda fining.....
he....
sesekali tukar rentak...best juga.
jangan tengok lama2

~Insan Biasa~ berkata...

maksudnya :
dah pening...tengok gambar ini ye tambah pening wak.....pening sungguh kepalaku ini...

takde sapa buang wak pun. bila2 datang xdenya kena halau..

saya jemput..ngee

- jinggo - berkata...

cgu anis

tgklah nanti kalau saya pening2...tersalah mandu terlajak kesana.
saya singgah....

ku tak sempurna berkata...

rasa macam sedang gempa bumi pula :D

- jinggo - berkata...

macam juga dengan tajuk N3 ATS....rasanya macam ngeri aja...

sesekali apa salahnya kan...

~Insan Biasa~ berkata...

yok wak....minggu nie agaknya saya nak menyinggah sg kembung...

a kl citizen berkata...

ni la yang dipanggil optical illusion... type kat yahoo 'optical illusion', mcam2 gambar pening ada..

apa yg nak ditunjukkan?

bahawasanya apa yang dilihat oleh mata tidak semestinya boleh dipercayai... tu sbb nk saksi dalam islam kena 4 orang yg cukup syarat2nya....

- jinggo - berkata...

cgu kl...

sesekali kita menukar rentak.
persoalan.
kenapa ada orang bijak pandai merekabenda ni.....

a kl citizen berkata...

kenapa?

sebab ada orang yang boleh ditipu dan tertipu....oleh orang2 bijak ni..

boleh diadaptasi dalam pembikinan filem juga ... tujuan yang sama, untuk menipu penonton..

kan....

- jinggo - berkata...

cgu kl...

saya pening sebenarnya mencari jawapan - aktiviti pelik - yang dibuat oleh orang yg pelik...........

layan Solusi lagi baik.

ONE ZABA berkata...

sama macam anis...
wes mumet....delok gambar iki yo nambah mumet wak....mumet temenen ndasku nih.... wild wild west

- jinggo - berkata...

cgu one

ha...itu bahasa orang asli ke...
dah bersara jadi orang jawa
yang tahu..
kabari
wes mangan...
tudu
jalok ambung....he...

intan shaheera@ieyra berkata...

alamak manyak pening lah cikgu....
confius r...
gambar yang rosak or mata yang ada dua????????

Eco Kid Adventure on Facebook