Sabtu, 3 Oktober 2009

ada lagi ke..

JINGGO
selamat kembali ke lapangan.
disini tidak ada lagi teori.
SEMUA NYA PRAKTIKAL.
apa khabar
pacat2 yang sebulan di tinggalkan
pokok yang dulu hijau - ada lagi ke.
sungai yang mengalir jernih - ada lagi ke
SEBULAN : SEMUANYA DULU ADA.
dunia ini disempurnakan untuk kita
BELAJAR DAN DI AJAR.

18 ulasan:

zaijb berkata...

wahh seronok nyee main airr... mesti pacat2 tue sedang seronok nak buat kenduri he..
selamat kembali berpraktikal...

- jinggo - berkata...

zaijb

pacat tak ada dalam air..ada kembar dia.
lintah.
tapi lintah tidak diair mengalir.jadi jangan risau.....

kat luar ni.
pacat2 lagi bahaya !

Tirana berkata...

Selamat meneruskan perjuangan yang tak pernah selesai...Mudah-mudahan Allah permudahkan segala urusan.

- jinggo - berkata...

Terima Kasih Puan...

semuga kita dipermudahkanNya...dalam penyempurnakan sebahagian lagi tuntutan.

Teja berkata...

dlm tu ade buaya tk??? lg bahye tuuu... hehe

LotsOfLove-Pearls berkata...

welcome back..

selamat bertugas kembali..

- jinggo - berkata...

cgu teja

buaya di dalam air memang dah pasti
buaya di darat............

- jinggo - berkata...

LOL

sengal juga..
pagi tadi - buat poco2 sorang2.....

teachersepum berkata...

selamt mneruskan pjuangan.cayok2 =)

zai berkata...

Tak sabar nak tunggu anak2 kak zai yg lelaki semua remaja sbb nak ajak diaorang temankan kak zai dan husband g camping kat dalam hutan dan melawat kem jinggo..terasa nak kembali lagi kezaman remaja dulu..

Teja berkata...

buaya darat tu klu trserempak, kita balun je ok kot... hehe

Abd Razak berkata...

selamat kembali meneruskan perjuangan moga Allah permudahkan segala urusan... :)

ONE ZABA berkata...

lepas-lepas raya ni agak berbahaya jugak pada sang pacat kalau menghisap darah orang. kencing manis belaka tu.

- jinggo - berkata...

mirah...

perjuangan akan diteruskan.....

- jinggo - berkata...

kak zai..
bangga nya dengar

dialu2kan datang.
datang musim buah...
he....he...

- jinggo - berkata...

cgu teja

buaya di darat
macamana nak cam agaknya

- jinggo - berkata...

en razak

semuga kita sama2 dipermudahkanNya

- jinggo - berkata...

ha cgu one...

ha....elok juga.
tak tahan tgk budak macam kena histeria kena pacat

Eco Kid Adventure on Facebook