Ahad, 11 Oktober 2009

selesai satu lagi tanggungjawab




setelah sebulan tidak ' beraksi '
kami kembali ke gelanggang latihan.
BERAT SEDIKIT
mulanya
nak kembalikan skill yang pernah ada.
TERIMA KASIH
kerana sekumpulan pelajar sk prsnt 11 putrajaya.
kerana mempermudahkan kembalinya ' skill ' tu
JINGGO DAH KEMBALI.
setelah sebulan mengusun diri
setelah seminggu berat dengan lemang ketupat.

23 ulasan:

Ateh berkata...

takes time to back on track espcly after long holidays...

ONE ZABA berkata...

mesti lemak pun dah dekat nak penuh dalam badan tu.

Tirana berkata...

Selalunya bila dah lama berhenti, nak mula balik rasa malas..hehehe

sonata anak kancil berkata...

walaupun dah mula keje ni...raya tetap raya! masih raya wehhh!!!

- jinggo - berkata...

ateh

nasib baik ' skill ' dan dimainkan dalam minda malam sebelum nya.....

- jinggo - berkata...

cgu one

lemak - saya.
dalam kepala kut..
kat badan...............he...

- jinggo - berkata...

tirana.

gitulah juga orang lain..
nasib baik.
ada sedikit formula...
minda dibawah sedar...

- jinggo - berkata...

cgu sonata

meriahnya jalan2 dari rawang ke gombak.
banyaknya org naik pelamin juga......
dan kira tadi
5 famili baru.

maiyah berkata...

ler.. penuh lomang gak, jgn somput dah ler :)

MaizaC'Joe berkata...

Salam Jinggo

nak start mesti ada sengal sana.. sengal sini.. tp ambil masa 1 jam aja dh ok.. kembali semula.. sy la tue.. klu dh start cuti malas.. aktiviti tue.. bestnya.. teringat zaman sekolah.. kem sana.. kem sini.. zaman universiti & krj brpeluang p BTN wa.. best2..


-maiza-

- jinggo - berkata...

ha - puan maiyah

rasanya lenggok saya buat poco2 dah kurang menjadi.........
malam ni kena praktis sorang2....

- jinggo - berkata...

maiza

kenapa macam tu yek..
inilah faktor kebiasaan.......
menjadi budaya
tabiat.
dan seterusnya...

Pn Kartini berkata...

Salam..
Sekurang2 bila dah mula berskill tu..nanti2 ringanlah tu..siap dgn skill baru lagi..kan..:):):)
Pe2 tahniah krn mulakan langkah !!:)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

selamat kembali =)

maaf cikgu lama tak menjenguk blog cikgu..

agak bz sblm ni..

- jinggo - berkata...

PnKartini

seronoknya berteori.
akhirnya ada media perlaksaan..
terima kasih kerana sokongan

- jinggo - berkata...

hang tak jengok..
tapi saya sentiasa menjengok....
tersenyum tgk macam2 cerita hang......

Che' Pit berkata...

ngeh ngeh ngeh..
mcm kenal je satu mamat dlm pic yg main batang panjang tu.. yg kat hujung sekali tu, ngeh ngeh ngeh..

ada projek roger2.. tu baru dtg jenguk, belum nak kuar lagi ilmu, ngeh ngeh ngeh..

~Insan Biasa~ berkata...

lepas2 raya nie...
ada macam2 yang memberatkan....
fikiran + tubuh badan + kejiwaan

- jinggo - berkata...

che pit...

rasa macam kenal org hujung tu...
ngeh..ngeh..

apa lagi ruang dah dibuka...
kita caling2 nanti.

- jinggo - berkata...

cgu anis...

terima kasih kerana perkongsian..
jangan sampai berat tangan nak klik blog jinggo

~Insan Biasa~ berkata...

hahaha..kalau saya terberat hati...blog sendiri pun tak terklik wak..:-P

- jinggo - berkata...

cgu anis..

saya sedang memahami.....

innerinspiration berkata...

Baguslah Jinggo dah kembali..:)

Eco Kid Adventure on Facebook