Isnin, 5 Oktober 2009

Aku dan Blog


Maaf kepada rakan2 yang memberi komen pada perkongsian jinggo pada N3 sebelumnya.Ada sesuatu yang tidak menarik yang membuatkan saya terpaksa ' membuang ' ilmu yang rasanya praktikal untuk dikongsikan.

SAYA MINTA MAAF UNTUK ITU.

semuga ruang yg diberikan kepada kita disini mampu kita manafaatkan agar dihujungnya : ada penambaikkan dalam diri kita dan orang lain.

24 ulasan:

Tirana berkata...

Aku dan blog...
seakan tidak dapat dipisahkan..
ia menjadi ruang
tempat aku berbicara
melepaskan apa yang terbuku di hati..

- jinggo - berkata...

tapi puan

kadang2 - kita rambut sama hitam - penafsiran kita berbeza..
ada bab2 yg macam ' menghalang ' untuk saya berkongsi....

kesimpulannya : saya semakin bagus sejak duduk disini - kena membaca -semua orang dapat labanya.

blueCITY berkata...

salam jinggo..

aku dan blog baru jer bermula tapi rasa bagai dah nak berakhir?
kerana?
sendiri jerk tahu...

jinggo,
rambut kita dah tak sama hitam dah. ramai dah tak hitam. dah macam2 color sekarang. so? ...

maaf jinggo pasti untuak sesorg kan?
tahniah! anda telah mebuat keputusan ?
semoga berjaya ...

huuuuuuuuu

ZOOL@TOD berkata...

Alamak... macmmana boleh terlepas pulak ni.....

ONE ZABA berkata...

harap-harap bukan disebabkan kata-kataku itu...

Brahimnyior berkata...

Nape Yop? Ape kehenyer? Jangan tak noleh lagi, udah le.


Teman selalu baca, bio pun tak tinggey jejak.


Keep on writing..

zai berkata...

Salam Jinggo..

Terasa ada sesuatu yg begitu menganggu fikiran..

Kak Zai cukup terharu krn blog ini masih ramai peminatnya..jangan berhenti menulis hanya kerana ugutan sesetengah pihak kerana pihak yang terasa harus bersikap terbuka minda kerana "kebenaran itu adalah sesuatu yg pahit utk ditelan" tetapi ia akan menjadi manis jika kita menelannya dengan tujuan utk berubat (berani kerana benar)..

MaizaC'Joe berkata...

Salam Jinggo

aku dan blog.. tak dapat di pisahkan.. sy baru aja kenal blog dh tak boleh di lupakan.. w'pun semua cerita saya kongsikan bersama tapi ada juga cerita yang "tidak perlu di kongsikan" ada sebabnya....

perlu juga simpan.. tak boleh bebaskan semuanya..

Mak Su berkata...

tuan rumah lebih tahu :)

- jinggo - berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
- jinggo - berkata...

bluecity..

tadi macam nak marah - sekarang dah ok.
kita disini dengan niat.
membaca dan mengomen juga berasaskan faktor yg sama kan....

- jinggo - berkata...

en zool

saya dah buang semua kut.
saya harap saya ditafsirkan berdasarkan minat saya dalam bidang akademik......

he...

- jinggo - berkata...

cgu one

tak...tak..
lain - nanti kita kongsikan dalam bentuk lain...

- jinggo - berkata...

yop brahim.

kini ajalah
rambut sama hati..
kita bersangka baik ajalah....

- jinggo - berkata...

kak zai..

sebab blog ni ramai yg orang dtglah - saya kena hilangkan komen2macam tu...
he..
saya akan terus menulis..
sebab matlamat saya.

blog ini akan dibukukan.

- jinggo - berkata...

maiza..

terima kasih kerana ingatan tu - saya harapkan macam tu seterusnya

- jinggo - berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
- jinggo - berkata...

mak su

wes mangan ke...

Abd Razak berkata...

salam...

teruskan menulis...

Sifu Mirza berkata...

salam bro jinggo..

ya..ya...

mudah-mudahan kita tidak tergolong ke dalam golongan yang menzalimi diri sendiri...

:-)

- jinggo - berkata...

en razak

dah saya dah pun menulis - cuma kena kenalpasti tajuk...yang praktikal untuk dibaca

- jinggo - berkata...

sifu

terima kasih kerana sokongan

hazlin berkata...

jinggo,
itulah namanya manusia dan kita bukan malaikat..

- jinggo - berkata...

kerana begitu cgu hazlin

elakkan berantakan...
hilangkan N3 tu - senyap.

Eco Kid Adventure on Facebook