Rabu, 5 Ogos 2009

teruja dan terkantoi

TERUJA
saya macam mahu cepat2 kongsikan satu lagi kesempatan diberikan pada saya.
SEMINAR SAINS SOLAT
bagaimana pengaruh sains dalam solat : kesan dan pengaruhnya terhadap pembinaan diri.
kajian ini terlalu detail : amat bangga terlalu bangga berada dalam majlis ni.
IMPAKNYA
terlalu hebat.
YANG TAK TERUJA
saya lewat.terus masuk dewan.tersalah tempat duduk.
KHAS UNTUK VIP
saya duduk.patut orang dikiri kanan pandangan semacam.apa yg tak kena.
ini majlis rasmi.2 barisan depan orang kenamaan negara.
nak bangun macam tak molek
seterusnya
BERLAKUN JADI VIP
syarat2nya.
mesti pakai kot dan bertali leher macam orang lain
ringtone handphone ( kalau berbunyi setkan ringtone biasa )
( kalau berbunyi tak malu - saya terkejut lagu cromok keluar kat handphone saya - malunya)
duduk sopan.macam bagus2...
lain nya - macam fokus
lainya.bersedialah.
AKHIRNYA
saya deman.mengigil bila kena minum pagi dilaluan VIP.

26 ulasan:

Tirana berkata...

Hehehe...sesekali berlakun jadi VIP..tentu menyeronokkan. Mana tahu..esok2 kot betul2 jadi VIP....

zajumie berkata...

hahaha.
can i laugh out loud???
awat hang kalut sangat....?
hukhuk. tp at least dpt merasa gak kn jd vip. kuikuikui.

*can't stop laughing!

- jinggo - berkata...

puan
pagi saya call
berkali2....kan dekat rumah puan majlis tu....
hebat menemuan tu.

pasal VIP rasanya jauh...
orang VIP ni kadang2 sesama diaorang sebab mengarut juga....he.....he....

- jinggo - berkata...

mizah

kekok jadi VIP walaupun 3 jam........

KAMALIA berkata...

huah! huah! huah!

- jinggo - berkata...

kamalia.

teruja.dan dpt ilmu baru

~Insan Biasa~ berkata...

:-)

ONE ZABA berkata...

ala....org lain pun kontrol je tu.

ustazah dyLLa berkata...

blaja dr ksilapan....

smoga cpt2 sembuh ye...jgn lupe mkn ubat!!!

- jinggo - berkata...

cgu anis

cukup sekadar ingatan
terima kasih

- jinggo - berkata...

cgu one
entah orang kiri kanan saya pun berlakun kut...

- jinggo - berkata...

dyla

terima kasih banyak..

Illyani Ismail berkata...

hehe cikgu2...

'ainrahimin berkata...

nak jd mcm zajumie...
nak ketawa smpai tergolek2 jugaklah...
eh3...cover2...ehem...

pengalaman y mmg tak boleh dilupakan...

- jinggo - berkata...

illyani

cgu berlakun...
itu juga satu skill...

- jinggo - berkata...

ain
sekurang2 kita belajar lagi kn....

zan-xray berkata...

keuntungan daripada kesilapan tu bila lagi nak merasa kan.
kenapa persiapan untuk sesuatu majlis di tempat kita ni boleh dikatakan tinggi. nak banner nak bunga , khemah cantik sofa yang cantik dll. Di negera barat presiden berucap tempat sempoi saja.

- jinggo - berkata...

bro zan
sebab tu Malaysia kut...
tapi semua dikaitkan juga dengan kuasa.ego dan sombong..

tadi PakLah datang selamba aja...
tak ada pun orang ikut belakang...

Kunang-Kunang berkata...

Saudara Jinggo,

Akak ada terbaca tentang ni di akhbar. Lupa surat khabar apa. Tapi sayangnya tak sempat habis. Surat khabar tu dah hilang

Ada kemungkinan dapat risalah atau apa saja mengenainya di mana-mana.

Kk. hanim

KAMALIA berkata...

Tu lah yang orang-orang tua kata langkah kanan....rezeki badannnnn. esok posa tak. pagi ni kena bangun sahur...menu sahur, sayur bening, ikan selayang goreng, ayam goreng untuk anak-anak, dan udang masak masam manis...sahur yukkk....sambal belacan dan keropok tak boleh miss....jangan marah naa.

maiyah berkata...

keh keh keh.. takpe.. dapat pengalaman baru

a kl citizen berkata...

minuman vip best tak?

- jinggo - berkata...

kak hanim
kajian ini dibuat oleh fakulti kejurutaan UM.
yang menariknya : kajian tentang solat dibuat oleh pelajar PHD cina....tengtang solat.

dalam kajian tu didapati : waktu sujud merupakan waktu gelombang otak yg amat sempurna..
dan yg lebih terkejut bagaimana pengaruh meningkatan motivasi diri selepas solat.

call saya untuk dapatkan bahan.

- jinggo - berkata...

kamalia..

nasib badan..
makin kematu dah ni...

- jinggo - berkata...

cgu kl..

yang tak sangkanya.
orang VIP ni sembang ' mengarut ' juga....
macam kita.
cuma versi sopan aja kut...

- jinggo - berkata...

puan maiyah

pengalaman yg akhirnya dijadikan pengajaran..
hebat sangat

Eco Kid Adventure on Facebook