Ahad, 6 September 2009

RandyOrtan.......itu namanya.

Saya selalu ingat kata-kata peransang semangat dari
Uzumaki Naruto,
“I'm Not Good At Giving Up”
Maksudnya
“saya memang lemah bila sampai masa nak mengalah.
Masalahnya, saya tak pandai nak mengalah!
Dari Jinggo
mendapat call dari seorang pelajar kelas Pendidikan Khas.
( gambar diatas )
satu butir apa pun diketahui
satu butir apa difahami.
MENARIK NYA PELAJAR NI DAN MUNGKIN SEMUA.
keikhlasan untuk menyertakan diri dalam dunia orang yang bercakap
dalam dunia orang yg tahu banyak perkara.
dalam dunia orang yang Allah sempurnakan fizikal.
TETAPI BERSAMA ANAK BEGINI.
amannya dunia mereka.
jujurnya dunia mereka
dunia yang penuh dengan kasih sayang.
randy ortan ini merupakan seorang pelajar yang tidak pernah berhenti untuk bangun dan bercakap.
walaupun dimulut hanya satu
dia akan menyebut nama semua nama
KEMAMPUANNYA MENYEBUT NAMA SEMUA AHLI GUSTI
DENGAN GAYA SEKALI...
tulah sebahagian hiburan kepada semua cgu kelas Pendidikan Khas.

16 ulasan:

zan-xray berkata...

dok tunggu sampai tak kelip mata. gambar kat atas tu ada ke idak Jinggo hehe. atau internet tpt sy ni slow.

- jinggo - berkata...

he..
nak tgk gambar ahli gusti.
tu lah gambar ahli gusti tu....
dia boleh tiru semua gaya ahli gusti....

anugerah tu

Che' Pit berkata...

salam jinggo..

ngeh ngeh ngeh, sbb tulah sy suka gak tgk citer naruto tu sbb dia bukan sekadar anime tapi sebenarnya banyak menerapkan nilai2 positif sbb tak mudah putus asa dan semangat setiakawan..

- jinggo - berkata...

che pit..

semua karton2 ni - kalau dilihat memang ada baiknya..
saya suka layan CATDOG.....
mesti ada moralnya
wonderpet lagi la.......

Pn Kartini berkata...

Di sebalik kekurangan..ada kelebihannya..:)..satu anugerah tak ternilai dariNya..
Begitu jua..dalam senyumnya...ada jua terselit gundahnya..

- jinggo - berkata...

PnKartini

mendalam madsud tu..
disebalik sesuatu ada sesuatu.
disebalik fakta ada fakta
disebaik kepala lembu ada apa........

kita fikirkan.

Che' Pit berkata...

jinggo,

ngeh ngeh ngeh, wonderpets tu takleh nak cakap ler.. mmg trademark maktab kami ni.. skrg ni kalau sy duk ajar makcik n pakcik pun, depa pun dah tahu kata2 keramat..

"Apa yg penting? KERJASAMA".. siap leh nyanyi lagi tu

mmg memberi kesan betullah, walau hanya sekadar kartun..

- jinggo - berkata...

ha..che pit.

tu kartun negara orang.
macamana kartun negera sendiri..
ujang.
keluang man
anak sidik
upih @ upin...

semuga kita tidak melihat kartun sekadar kartun...

ONE ZABA berkata...

aku suka tom & jerry....

si tom yg tak pernah putus asa untuk menangkap si jerry.

ZOOL@TOD berkata...

Kerana itu mereka digelar insan istimewa, kerana sememangnya mereka amat istimewa.

- jinggo - berkata...

cgu one
pagi tadi tgk Tom & Jerry..
memang pun..
suka tgk..
cuba2 lah
tgk cat & dog.....

- jinggo - berkata...

zool

baru tersedar
sebab tu dipanggil manusia istemewa..
memang istemewa
boleh tgk mahluk halus..
hatinya bersih
hati suci..

GURU_CIKGU berkata...

'Kami tak besar dan kami tak kuat, bila bekerjasa semua jadi mudah. Yehhhh, wonderpets'

Lagu tu anak-anak saya selalu nyanyikan.

- jinggo - berkata...

guru cgu..

ada yang boleh kita besarkan ayat tu..
apa yg penting...
kerjasama...

MaizaC'Joe berkata...

salam jinggo..

saya ada 2 org cousin istimewa.. dorng mmng istimewa sngt2.. sorng sblh mak seorng sblh ayah..
w'pun dorng cousin sy tue bau2 bacang ja ngan sy.. tp sy ingat ke dua2nya...
peel mereka brbeza.. tp npak sm..

sy pun layan gak wonderpats & catdog selain dr kanak-kanak rupanya ada jg yg mngikut ehehe...

- jinggo - berkata...

maiza

apa yg perlu kita tahu..
mereka ada dunia mereka sendiri..
yang putih..
tak macam kita...
hati mereka lebih bersih dari kita.....

Eco Kid Adventure on Facebook