Ahad, 20 September 2009

suatu hari di hari raya...


Macam biasa.
dikala orang bercuti saya akan berkerja
dan hari ini
dikala orang orang dah sibuk nak balik kerja
saya baru nak beraya.
NAK KE JB BESOK.
kawan2 yang singgah ke sini- tolong tengok2 kan ' rumah jinggo ' ni

19 ulasan:

Mknace berkata...

;) :) :)
selamat hari raya

Tirana berkata...

Selamat beraya..hehehehe..saya akan balik ke KL esok. Hari Rabu dah mula 'kerja' seperti biasa..hehehe.. Kerja macam saya tak ada cuti panjang..hehehe

- jinggo - berkata...

Mknace

terima kasih dan selamat hariraya...

- jinggo - berkata...

puan tirana..

hari rabu sambung kerja...
dah macam biasa...
saya bercuti dikala orang lain bekerja......

MaizaC'Joe berkata...

Salam Jinggo..

saya dah tolong buangkan sawang kt blog nie.. hee.. sy ahad dpn br start krj.. hohoho!! lamanya cuti.. tak la.. lama tak abil cuti.. hee.. cuti banyak lg..

zaijb berkata...

selamat bercuti...

maiyah berkata...

Salam lebaran.. gi ler.. sy tulung tgk kan :D

- jinggo - berkata...

maiza..

kat sini pun ada 'sikit ' line kat sini...
terima kasih kerana sudi dtang..

- jinggo - berkata...

zaijb

dan sekarang saya diJb.....

- jinggo - berkata...

maiyah..

terima kasih kerana 'tolong2 ' tgk kan...

ONE ZABA berkata...

puas dah aku jaga rumah ni....air kosong pong tak dapat lagi ni.

~Insan Biasa~ berkata...

ramai dah penjaga dan penjengok blog nie...saya plak nak cuti....salam raya wak! he

Teja berkata...

gi JB ye... klu jumpa zaijb kem slm ye... hehe

Pn Kartini berkata...

Selamat Hari Raya..
Maaf Zahir & Batin..

pija5120 berkata...

amboii.. meriah je umah cg jinggo raya2 ni... em, saya baru sampai dari ganu siang td.. lusa berangkut ke kedah plakkk.. penat..penat...

- jinggo - berkata...

cgu one

singgah sekejap - nasib baik ada kawan2 jengok....
tak lah bersawang..

- jinggo - berkata...

PnKartina

saya masih jauh diselatan..
banyak cerita..
nanti kita kongsikan

- jinggo - berkata...

cgu pija

saya masih di Jb
seronoknya sesekali jengok rumah kawan + sedara yg bertahun2 tak pernah datang...

LotsOfLove-Pearls berkata...

gambar picts kanak2 tu comel..

Eco Kid Adventure on Facebook